Csere vagy visszaküldés kérése
Más méretű nadrágra van szüksége?
Ha a nadrágod nem úgy illeszkedik, ahogy vártad, két megoldásunk van a tökéletes illeszkedés biztosítására:
1. „Nadrágcsere” opcióval ellátott öltönyök esetén
Ha a megvásárolt öltöny termékoldalán lehetőség van különböző nadrágméretek kiválasztására, akkor könnyedén kicserélhetjük a megfelelő méretre. Egyszerűen indítson visszaküldési kérelmet, és mi intézzük a többit.2. Teljes öltöny szettek esetén (nadrágcsere lehetőség nélkül)
Ha az öltönyöd egy komplett szett része, amelyhez nem lehet nadrágot cserélni, ne aggódj! Minden nadrágunk derékrészében extra anyag található, így egy helyi szabó is beállíthatja őket. Így működik:- Derékállítás: A derékrész akár 3,8-5 cm-rel is behúzható vagy kihúzható. Ez az igazítás gyors, általában 10-20 percet vesz igénybe, és a legtöbb vegytisztító vagy szabóság kínálja.
- Hosszállítás: Ha a nadrág túl hosszú, a szárak a kívánt hosszúságúra igazíthatók. A szabók könnyen beállíthatják a hosszt, miközben megőrzik a nadrág eredeti kidolgozását.
Mennyi ideig tart a csere folyamata?
Más méretre vagy színre van szüksége? Mi segítünk! Akár teljesen más termékre is cseréljük.
Cserefolyamat: A visszaküldött csomagod általában 4-7 munkanapon belül megérkezik hozzánk. A cserét 2 munkanapon belül feldolgozzuk, és az új terméked 4-5 munkanapon belül úton lesz. Minden csere ingyenes!
Cserefolyamat: A visszaküldött csomagod általában 4-7 munkanapon belül megérkezik hozzánk. A cserét 2 munkanapon belül feldolgozzuk, és az új terméked 4-5 munkanapon belül úton lesz. Minden csere ingyenes!
Nem jó rád a kabát és a mellény?
Semmi gond! Egyszerű megoldásokat kínálunk a megvásárolt öltöny típusától függően:
1. Nadrágcsere opcióval ellátott öltönyök esetén
Ha az öltönyöd rendelkezik nadrágcsere funkcióval, akkor csak a kabátot és a mellényt kell visszaküldened. Kicseréljük őket a megfelelő méretre, a nadrágot pedig megtarthatod a jelenlegi állapotában.2. Teljes öltöny szettek esetén (nadrágcsere lehetőség nélkül)
Ha az öltönyöd egy komplett szett, akkor a teljes szettet kell visszaküldened, beleértve a nadrágot is. A teljes szettet kicseréljük egy következő, nagyobb vagy kisebb méretre. Miután megkaptad az új öltönyt, könnyedén igazíttathatod a nadrágot egy helyi szabónál vagy vegytisztítónál. Módosítási tipp: A legtöbb nadrágot úgy tervezték, hogy könnyen át lehessen alakítani. A szabók mindössze 10-20 perc alatt 3,8-5 cm-rel igazíthatják a derékrészt, vagy lerövidíthetik a hosszát. Ez egy gyors és megfizethető megoldás annak biztosítására, hogy a nadrágod tökéletesen illeszkedjen, miután megkaptad az új öltönyödet.
Mennyi ideig tart a visszatérítés?
A visszatérítés kézhezvételétől számítva általában 2-3 munkanapot vesz igénybe a visszatérítés feldolgozása. A visszatérítés megkezdése után általában 5-10 munkanapot vesz igénybe, mire a pénz megjelenik a bankszámládon, a bankodtól vagy a fizetési szolgáltatódtól függően.
A folyamat a következőképpen működik:
1. Visszaküldési kézbesítési idő: A visszaküldött termék kézbesítése általában 4-7 munkanapot vesz igénybe, a tartózkodási helyétől függően.
2. Visszatérítés feldolgozása: Amint megkapjuk a terméket, 2-3 munkanapon belül feldolgozzuk a visszatérítést.
3. Banki feldolgozási idő: A visszatérítés megkezdése után a bankodnak vagy fizetési szolgáltatódnak általában 5-10 munkanapra van szüksége, hogy a visszatérítés megjelenjen a számládon.
Amint a visszatérítés feldolgozásra került, e-mailben visszaigazolást fog kapni. Ha 10 munkanapon belül nem látja a pénzeszközöket a számláján, vegye fel velünk a kapcsolatot – örömmel segítünk Önnek, és gondoskodunk a visszatérítés zökkenőmentes lebonyolításáról.
1. Visszaküldési kézbesítési idő: A visszaküldött termék kézbesítése általában 4-7 munkanapot vesz igénybe, a tartózkodási helyétől függően.
2. Visszatérítés feldolgozása: Amint megkapjuk a terméket, 2-3 munkanapon belül feldolgozzuk a visszatérítést.
3. Banki feldolgozási idő: A visszatérítés megkezdése után a bankodnak vagy fizetési szolgáltatódnak általában 5-10 munkanapra van szüksége, hogy a visszatérítés megjelenjen a számládon.
Amint a visszatérítés feldolgozásra került, e-mailben visszaigazolást fog kapni. Ha 10 munkanapon belül nem látja a pénzeszközöket a számláján, vegye fel velünk a kapcsolatot – örömmel segítünk Önnek, és gondoskodunk a visszatérítés zökkenőmentes lebonyolításáról.
Visszaküldés piros címke vagy címke nélkül?
Sajnos nem tudunk visszaküldést vagy cserét feldolgozni olyan termékek esetében, amelyekről eltávolították az eredeti címkéket. Öltönyök, mellények és dzsekik esetében a piros címkét rajta kell hagyni annak megerősítésére, hogy a termék nem hordott és eredeti állapotában van, ahogyan az a visszatérítéshez vagy cseréhez szükséges. Minden más termék esetében kérjük, győződjön meg arról, hogy az összes eredeti címke sértetlen a visszaküldés vagy csere sikeres feldolgozása érdekében.
Öltöny visszaküldése? Győződjön meg róla, hogy a piros címke még rajta van.
Van különleges kérése? Nyugodtan tegye fel Kapcsolat