Visszatérítési és visszaküldési szabályzat

Ez egy minta oldal.

Áttekintés

A visszatérítési és visszaküldési szabályzatunk 30 napig érvényes. Ha a vásárlás óta 30 nap eltelt, nem tudunk teljes visszatérítést vagy cserét kínálni.

A visszaküldéshez a terméknek használatlannak és ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan megkapta. Az eredeti csomagolásban kell lennie.

Többféle áru mentesül a visszaküldés alól. A romlandó áruk, például az élelmiszerek, virágok, újságok vagy magazinok nem visszaküldhetők. Nem fogadunk el intim vagy higiéniai termékeket, veszélyes anyagokat, valamint gyúlékony folyadékokat vagy gázokat sem.

További vissza nem téríthető tételek:

  • Ajándékkártyák
  • Letölthető szoftvertermékek
  • Néhány egészségügyi és személyes higiéniai cikk

A visszaküldéshez blokkra vagy vásárlást igazoló bizonylatra van szükségünk.

Kérjük, ne küldje vissza a vásárolt terméket a gyártónak.

Vannak olyan esetek, amikor csak részleges visszatérítést biztosítanak:

  • Nyilvánvaló használati nyomokkal rendelkező könyv
  • Kibontott CD, DVD, VHS kazetta, szoftver, videojáték, kazetta vagy bakelitlemez.
  • Bármely termék, amely nincs eredeti állapotában, sérült vagy hiányos alkatrészekkel rendelkezik, és amely nem a mi hibánknak tudható be.
  • Bármely olyan termék, amelyet a kézbesítést követő 30 napon túl küldenek vissza

Visszatérítések

Miután megkaptuk és megvizsgáltuk a visszaküldött terméket, e-mailben értesítjük a visszaküldött termék megérkezéséről. Értesíteni fogjuk a visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is.

Ha jóváhagyják, akkor a visszatérítést feldolgozzuk, és a jóváírás automatikusan megtörténik a hitelkártyáján vagy az eredeti fizetési módján, egy bizonyos napon belül.

Késő vagy hiányzó visszatérítések

Ha még nem kaptad meg a visszatérítést, először ellenőrizd újra a bankszámládat.

Ezután vedd fel a kapcsolatot a hitelkártya-társaságoddal, eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítés hivatalosan is megjelenik.

Ezután vedd fel a kapcsolatot a bankoddal. A visszatérítés jóváírása előtt gyakran eltart egy ideig a feldolgozás.

Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a hellohappygentleman@gmail.com címen.

Akciós termékek

Csak a normál árú termékek visszatérítésére van lehetőség. Az akciós termékekre nem áll módunkban visszatéríteni.

Cserék

Csak hibás vagy sérült termékeket cserélünk ki. Ha ugyanilyen termékre szeretnéd cserélni, küldj nekünk egy e-mailt a hellohappygentleman@gmail.com címre, és küldd el a terméket a következő címre: {fizikai cím}.

Ajándékok

Ha a terméket vásárláskor ajándékként jelölték meg, és közvetlenül Önnek szállították, akkor a visszaküldött termék értékének megfelelő ajándékutalványt kap. Amint a visszaküldött terméket megkapjuk, ajándékutalványt küldünk Önnek postán.

Ha a termék vásárláskor nem volt ajándékként megjelölve, vagy az ajándékozó rendelte meg, hogy később átadja neked a terméket, akkor visszatérítést küldünk az ajándékozónak, aki értesíteni fog a visszaküldésről.

Szállítási visszaküldések

A termék visszaküldéséhez a következő címre kell elküldenie a terméket: 1-3 High Street, E13 0AD, London Egyesült Királyság.

A termék visszaküldésének szállítási költségeit Ön viseli. A szállítási költségek nem visszatéríthetők. Ha visszatérítést kap, a visszaküldés költségét levonjuk a visszatérítésből.

Attól függően, hogy hol élsz, a kicserélt termék megérkezésének ideje eltérő lehet.

Ha drágább termékeket küld vissza, érdemes lehet nyomon követhető szállítási szolgáltatást igénybe vennie, vagy szállítási biztosítást kötnie. Nem garantáljuk, hogy megkapjuk a visszaküldött terméket.

Segítségre van szüksége?

Visszatérítéssel és visszaküldéssel kapcsolatos kérdéseivel forduljon hozzánk a hellohappygentleman@gmail.com címen.